lørdag den 12. februar 2011

Det er en ommer!

Vi skal til en fødselsdag  hos en rigtig god veninde som betyder meget for os. Hun og hendes mand har  haft deres del af modgang her i livet, og alligevel har de overskud til at være der for os, nu hvor vi gennemgår en svær tid. Derfor vil vi gerne give hende en speciel gave, og valget faldt på et islandsk sjal.
Noget af en udfordring for mig, der ikke er super glad for at strikke efter diagram - og som gerne multitasker med tv og strik. Den gik så ikke med sjalet i første omgang. Ved første blik ser det ok ud, men mønstret er forkert og så er der de andre fejl også - ses ret tydeligt på midtermasken der snor sig lystigt, øv! Det er kun lige spændt let ud, gad ikke lige gøre så meget ud af det, regner med selv at bruge det  når vi sidder på terrassen om aftenen - hvis det altså bliver sommer i år..


Men jeg VIL lære det, så nu er der indkøbt garn og slået 430 masker op til et nyt - heldigvis er der god tid, så mon ikke jeg når det. Og jeg tror, at jeg ved hvorfor det gik galt med det første, så på den igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar