søndag den 13. marts 2011

En dejlig dag.

Jamen, som det da har været en dejlig dag i dag. Stille morgen med de første forberedelser til dagens gæster, og morgenmad da gemalen og den bette stod op. Derefter Skype og gaveudpakning, Skype er en super opfindelse! Skønne gaver, allesammen. Nu kunne jeg godt bruge noget ferie, så jeg kan få afprøvet kagebagningsudstyret, læst bøger og hørt musik! Flere gaver da familien kom på besøg, og lækker mad, hvis jeg skal sige det selv!
Typisk mig, så fik jeg ikke taget billeder af forretten: Æggepandekager med fyld af laks og babyspinat (opskriften er fra Bilka så vidt jeg husker),  eller af hovedretten: Beuf Bourginon  fra en af udsalgsbøgerne En kogebog.

Lagkagen til kaffen huskede jeg at fotografere- de nye bogstavudstikkerne blev straks afprøvet:



Desserten er fra en opskrift jeg har printet ud fra nettet - kan simpelthen ikke huske hvor den kommer fra, men det var en nødderoulade med moccacreme og hindbærcoulis, en lidt tung sød sag, men det elsker jeg.
Jeg legede lige lidt med noget pynt.....


Alt i alt en super dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar