fredag den 18. marts 2011

Jubilæum

I 25 år på samme arbejdsplads. Det kan vist kun lade sig gøre hvis man er ansat et sted, hvor man får lov at udvikle sig både fagligt og personligt. Sådan er det i hvert fald for mig, som i går kunne fejre 25-årsdagen på mit arbejde. Der blev tid til at gøre lidt status, og det må siges at det har været (og stadig er) en arbejdsplads i udvikling. Da jeg blev ansat var vi ca. 50 og nu er vi i nærheden af 250, fordelt på flere lokationer i Region Midt. Jeg har været så heldig at få lov til at deltage i rigtig mange spændende projekter i årenes løb, og det er jeg meget glad for.
Jeg kunne selv vælge hvordan jeg ville have dagen fejret, og valgte at få serveret morgenkaffe til personalet på 'hovedmatriklen'. Taler og underholdning ønskede jeg ikke, så et ganske uformelt og hyggeligt jubilæum.
Der var dækket fint bord med hvide duge und alles, og blomster og gaver i en lind strøm. Alt i alt en super hyggelig dag, lige som jeg ønskede mig. Med et jubilæum følger en fridag, som jeg har valgt at tage i dag, så det er en lang weekend. Nu mangler bare noget sol for det kribler i fingrene for at komme ud og rydde lidt op i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar