tirsdag den 8. februar 2011

Forandring

'Nogen' har besluttet, at mit arbejdsliv fremover ikke skal være som jeg i nogle år har gået og håbet på. Det har krævet lidt tid og tanker, men nu er jeg nået dertil, at jeg vælger at glæde mig. Jeg glæder mig til at skulle tage til det samme skrivebord hver dag, til ikke at skulle stå op når vækkeuret viser midt om natten for at bevæge mig til hovedstaden. Jeg glæder mig til at kunne holde fri på mine fridage og til der ikke lige er mails eller telefonopkald der skal klares efter arbejdstid.
Det kommer også til at betyde, at jeg ikke mere har fri internet og telefon , at jeg skal have købt min egen pc og at guldkortet til SAS ikke bliver brugt, men alt i alt så opvejer fordelene altså ulemperne er jeg blevet enig med mig selv om.

Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar