onsdag den 23. februar 2011

Når vi løfter i flok

Så skal der strikkes. Huer. Mange.  Jeg har jo gang i del andre projekter også, bla fødselsdagsgaven, men disse små huer er rigtig hyggelige at strikke, og så kan man sagtes strikke dem samtidig med TV - en fordel for sådan en som mig, der elsker TV-kiggeri. Huerne har også den fordel, at de er hurtige at lave, jeg strikker ikke specielt hurtigt, skal jo passe på ikke at overbelaste højre arm, så jeg ikke får lymfødem. Men en hue strikkes på ca. den tid det tager at se en film, er det ikke smart?



Jeg har fundet min favoritmodel, så der er flere klar en disse 3, nu skal de bare forsynes med bindebånd, så må vi se hvor mange jeg når inden 1. april.

Men vi er rigtig mange der strikker, så mon ikke vi når 1000 stk, elle flere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar